SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wpływy WPP zmalały o 12 proc. 2,5 mld funtów straty wskutek odpisów, będzie dywidenda

Koncern marketingowy WPP w zeszłym półroczu zanotował spadek przychodów o 12,3 proc. do 5,58 mld funtów brytyjskich i 2,6 mld funtów straty netto, głównie wskutek utraty wartości przez wiele spółek zależnych. W niektórych krajach europejskich jego wpływy zmalały mocniej niż w USA. Firma wprowadziła oszczędności, chce wypłacić dywidendę, tłumaczy to m.in. wpływami ze sprzedaży Kantara.

Dołącz do dyskusji: Wpływy WPP zmalały o 12 proc. 2,5 mld funtów straty wskutek odpisów, będzie dywidenda

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Jak można mieć taką stratę i jeszcze istnieć?
odpowiedź