SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WPP z 11 proc. wzrostem przychodów wraca do wyników sprzed pandemii

Holding reklamowy WPP, do którego należą takie agencje jak m.in. VMLY&R, Ogilvy, GroupM, Wavemaker zamknął I półrocze br. przychodami w kwocie 4,9 mld funtów. To 11 proc. więcej niż rok temu i 0,5 proc. więcej niż w tym samym okresie 2019 roku, czyli przed wybuchem pandemii.

Dołącz do dyskusji: WPP z 11 proc. wzrostem przychodów wraca do wyników sprzed pandemii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Igor
Go Wpp!
odpowiedź