SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wydawca „Men’s Health”: wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty

W ub.r. Motor-Presse Polska, wydawca magazynów lifestylowych i motoryzacyjnych, zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 17,42 mln zł oraz 1,7 mln zł straty netto (wobec 68,3 tys. zł zysku netto rok wcześniej). Przychody firmy ze sprzedaży prasy zmalały dużo bardziej niż z reklam.

Dołącz do dyskusji: Wydawca „Men’s Health”: wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pretekstat
Są to nadal mocne magazyny na rynku zachodnim. Ich fatalna pozycja w Polsce jest zastanawiająca.
odpowiedź
User
Tolek
Są to nadal mocne magazyny na rynku zachodnim. Ich fatalna pozycja w Polsce jest zastanawiająca.

Mieli swoje peaki kilka lat temu ale nie udało się utrzymać pozycji. Czytelnicy odchodzą. Może nie znajdują w tych czasopismach tego, czego oczekują?
odpowiedź