SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,6 tys. wzmianek w mediach o Ben&Jerry's po przywróceniu Tęczy, zapewniły marce promocję za 1,9 mln zł

Wartość wzmianek o marce Ben&Jerry's (Unilever), która wraz ze stowarzyszeniem "Miłość Nie Wyklucza" oraz Fundacją Wolontariat Równości zorganizowała powrót tęczy na plac Zbawiciela to 1,9 mln zł, wynika z danych Newspoint. Liczba kontaktów z tymi publikacjami sięgnęła 14,8 mln.

Dołącz do dyskusji: 2,6 tys. wzmianek w mediach o Ben&Jerry's po przywróceniu Tęczy, zapewniły marce promocję za 1,9 mln zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Srsly?
Kto poważny używa jeszcze takiego wskaźnika jak ekwiwalent reklamowy? Policzcie jeszcze ile to będzie po rabatach
odpowiedź
User
społecznik
Czyli wiemy już, że skomercjalizowanie tęczy opłacało się korporacji. Biznes się kręci.
odpowiedź
User
t
bardzo fajnie
odpowiedź