SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZPR Media wprowadza ofertę InTarget z analizą i przetwarzaniem danych

Należąca do ZPR Media spółka Accorp wprowadza na rynek markę InTarget, w ramach której będzie oferować produkty i usługi z obszaru przetwarzania i zarządzania danymi. To część strategii ZPR Media polegającej na koncentrowaniu się na obszarze związanym z analizą i przetwarzaniem danych.

Dołącz do dyskusji: ZPR Media wprowadza ofertę InTarget z analizą i przetwarzaniem danych

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
123
I taka analiza jest konieczna do sprzedawania reklam w SE albo Vox FM?
odpowiedź
User
Zubek
Komunikat jest tak niejasny, że albo będą robić coś, co nie spodobałoby się widowni, albo też sami do końca nie wiedzą, o co chodzi w ich produkcje :)
odpowiedź
User
Nick
Już bardziej ogólnikowo nie dało się napisać. A może tak coś więcej np. na jakiej próbie było robione to badanie, mówimy o danych deklaratywnych czy wnioskowanych ?
odpowiedź