SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Żywiec: Heineken i Desperados zapewniły wzrost wpływów, 10 proc. mniej na marketing

W ub.r. Grupa Żywiec, należąca do koncernu Heineken, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,1 proc. do 3,75 mld zł, głównie dzięki markom premium jak Heineken i Desperados. Firma zmniejszyła o 9,9 proc. nakłady na usługi sprzedażowe i marketingowe.

Dołącz do dyskusji: Grupa Żywiec: Heineken i Desperados zapewniły wzrost wpływów, 10 proc. mniej na marketing

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NaaM
W eq_grp w latach 2019 i 2020 wydali w TV dokładnie tyle samo ;-)
odpowiedź