SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

40 procent wzrostu na europejskim rynku reklamy online

W ubiegłym roku wydatki na reklamę online w Europie zwiększyły się o 40 procent.

Z najnowszego raportu organizacji Interactive Advertising Bureau Europe wynika, że wydatki na internetową reklamę na naszym kontynencie wzrosły z 7,2 miliarda euro w 2006 roku do 11,2 miliarda euro w roku 2007 - informuje serwis Brand Republic.

Ten wzrost pomógł Europie w zmniejszeniu różnicy do USA, gdzie w tym samym okresie wydatki na reklamę online wzrosły o 26 procent do poziomu 14,5 miliarda euro.

Z danych IAB Europe wynika też, że 65 procent ubiegłorocznych budżetów na reklamę internetową w Europie (7,3 miliarda euro) zostało wydanych w trzech krajach: Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Francji.

Jednocześnie na mniejszych rynkach zanotowano spory wzrost wydatków w porównaniu z rokiem 2006. Przykładowo w Grecji wzrost ten wyniósł 91 procent, w Hiszpanii 55 procent, a na Słowenii 49 procent.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: 40 procent wzrostu na europejskim rynku reklamy online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl