SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Accenture przejmuje CreativeDrive

Firma konsultingowa Accenture przejmuje CreativeDrive, globalną sieć produkcji treści. Warunki transakcji nie zostały ujawnione.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

CreativeDrive to globalna firma zajmująca się produkcją treści w oparciu o technologię, która upraszcza, automatyzuje i skaluje proces produkcji treści kreatywnych. Firma pomaga markom działającym w kanale cyfrowym i w ecommerce. Pracuje dla takich marek jak Estée Lauder, Michael Kors i Walmart.

Sieć CreativeDrive działa na rynku od 2015 roku. Produkuje treści cyfrowe z wykorzystaniem takich technik jak CGI i rozszerzona rzeczywistość (augmented reality).

Przejęcie systemu CreativeDrive będzie uzupełnieniem istniejącej oferty Accenture Operations w zakresie tworzenia  treści, marketingu cyfrowego, mediów i usług dla ecommerce.

- Przejęcie CreativeDrive jest inwestycją w naszych klientów i ich przyszły sukces, dzięki której jeszcze bardziej pomożemy im sprostać wyzwaniom i tworzyć sprawnie kreatywne oraz efektywne kosztowo treści - powiedział Brian Whipple, dyrektor generalny Accenture Interactive.

Dołącz do dyskusji: Accenture przejmuje CreativeDrive

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl