SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Afekt dla Danone

Afekt prowadzi kolejną akcję field marketingową dla Danone.

W maju Danone wprowadza na rynek nowy, orzeźwiający jogurt pitny – Mrozer. Produkt jest dostępny w kubkach 330g w trzech owocowych smakach: truskawka-kiwi, brzoskwinia - marakuja i pomarańcza. Do końca maja prowadzona jest akcja degustacyjna nowego produktu w 150 hipermarketach na terenie całego kraju, 30 punktach regionalnych oraz 32 halach Cash&Carry.

Za realizację akcji odpowiada Afekt. Budżet został pozyskany w wyniku wygranego przetargu.

Dołącz do dyskusji: Afekt dla Danone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl