SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki w nowej kampanii Reuter.com

Reuter.com, sklep internetowy z wyposażeniem łazienek, kuchni i oświetleniem, rusza z drugą w Polsce kampanią, tym razem pod hasłem „Dodaj blasku swojemu wnętrzu”. Ponownie ambasadorami akcji są Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki.

Kampania „Dodaj blasku swojemu wnętrzu” marki Reuter.com skupia się na kuchni i łazience, a także oświetleniu.

Obejmuje działania w digitalu, a ambasadorami marki podobnie, jak przy pierwszej odsłonie kampanii zostali Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki, którzy na specjalnie przygotowanych materiałach prezentują konsumentom ofertę sklepu. Celem działań jest dalsze wzmacnianie brandu na polskim rynku.

Twórcą konceptu kreatywnego i producentem kampanii jest agencja Cut The Mustard. Za strategię komunikacji, realizację działań z zakresu media relations oraz branded content dla marki odpowiada agencja Big Picture.

Działania prowadzone są do końca października.

Firma weszła na polski rynek wiosną br
 

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki w nowej kampanii Reuter.com

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl