SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ale kino+ promuje się jak kanał dla wybrednych (wideo)

Stacja filmowa Ale kino+ rozpoczęła kampanią wizerunkową, w której promuje się jako kanał dla widzów o wysmakowanych gustach. Działania obejmują m.in. telewizję, internet i komunikację miejską.

W reklamie występuje siedzący przed telewizorem kot, który jest symbolem wymagającego i wybrednego kinomana. Spot emitowany jest w telewizji (m.in. kanały z rodziny TVN), internecie, sieci kin Multikino, na stacjach Metra Warszawskiego i na ekranach w autobusach.

Za reżyserię i scenariusz reklamy odpowiada dział kreacji platformy nc+, muzykę skomponował Noon. Produkcją zajął się Warsaw Production Team. Media zaplanował ZenithOptimedia Group i dział marketingu nc+.

Kampania potrwa do 5 listopada br.

Dołącz do dyskusji: Ale kino+ promuje się jak kanał dla wybrednych (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Ale kino+ jest dobrym kanałem filmowym. W przeciwieństwie do Canal+, HBO, Polsat Film czy różnej maści Filmboxów nadających komercyjną, marną papkę...
0 0
odpowiedź
User
matwij
Ale Kino jest super .
0 0
odpowiedź
User
SuLo
Jeden z lepszych kanałów filmowych. Super, że nie idą w komercyjne filmiki, tylko stawiają na filmy niszowe, europejskie, dobre wyselekcjonowane pozycje.
0 0
odpowiedź