SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Taksówki w Londynie i Nowym Jorku reklamują kartę walutową z Kontem Jakże Osobistym w Alior Banku (wideo)

Alior Bank zaczął kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie do oferty z Kontem Jakże Osobistym kartę obsługującą płatności w 152 walutach z całego świata. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Film Produkcja, Televisor, Juice Sound i Mets.

Reklama podkreśla, że udostępniona właśnie wraz z rachunkiem Konto Jakże Osobiste karta walutowa pozwala wykonywać płatności w 152 walutach z całego świata. Nie jest przy tym pobierana żadna marża ani prowizja - transakcje są przeliczane według średniego kursu NBP (w przypadku dolara, euro i funta brytyjskiego) oraz kursu Mastercard (w przypadku pozostałych walut obsługiwanych przez kartę).

Miesięczna opłata za kartę wynosi 5 zł, przy czym nie jest pobierana, jeśli w ciągu miesiąca posiadacz rachunku wykona transakcje bezgotówkowe o wartości minimum 300 zł.

W spocie z kampanii kobieta poprzez ikonkę na smartfonie przywołuje przedstawiciela Alior Banku, a ten opowiada jej o możliwościach karty walutowej. Dzięki temu bohaterka może płacić wygodnie w czasie podróży, m.in. za taksówki w Londynie i Nowym Jorku.

 

W drugiej połowie maja ruszyła kampania Alior Banku promująca Pożyczkę z Mikrokosztami.

Działania marketingowe Alior Banku obejmują m.in. telewizję, internet oraz placówki tego banku. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mets. Nowy spot wyreżyserował Kot Przybora, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją - Televisor, a udźwiękowieniem - Juice Sound.

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Alior Bank przeznaczyła na marketing 20,6 mln zł, o 7,7 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Taksówki w Londynie i Nowym Jorku reklamują kartę walutową z Kontem Jakże Osobistym w Alior Banku (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl