SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alior Bank reklamuje pożyczkę gotówkową (wideo)

W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Alior Banku. Akcję – podkreślającą niską ratę tej pożyczki – przygotowały agencja reklamowa PZL i dom mediowy Maxus.

Rozpoczęta właśnie kampania pożyczki gotówkowej w Alior Banku jest utrzymana w konwencji znanej z jego wcześniejszych akcji reklamowych. Jednak tym razem charakterystyczny mężczyzna w meloniku ma rozmiary liliputa, co ma podkreślać niewielką ratę– 68 zł przy 4 tys. zł tej pożyczki. Ponadto przekaz informuje o możliwości czasowego zawieszenia spłaty.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVN7, TV4, TVP Info, Polsat 2, Polsat Sport, Puls, TVF, Filmbox, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Superstacja, AXN, Hallmark, Zone Europa, Ale Kino, Kino Polska, Canal+Sport, TVP Sport, Kuchnia TV), internecie (specjalny serwis pozyczka.aliorbank.pl, reklamy na największych portalach, Facebooku, w sieciach reklamowych, serwisach regionalnych, komunikatorze Gadu-Gadu, wyszukiwarce Google; e-mailingi), prasie (tytuły ogólnopolskie i regionalne), oddziałach Alior Banku (materiały promocyjne, zewnętrzne standy) oraz w ramach mailingu bezadresowego. Kreację kampanii – zaplanowanej z różnym natężeniem do 10 czerwca – przygotowała agencja reklamowa PZL, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: Alior Bank reklamuje pożyczkę gotówkową (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zapraszam na:
http://clothingmarketing.blogspot.com/
odpowiedź
User
bierzyński
słabiutka reklama - co za gniot
odpowiedź
User
klient
reklama jak reklama... ten bank to tragedia jakaś! Zero podejścia do klienta w oddziałach, w centrali bajzel w papierach, na infolinii buractwo z zerową umiejętnością rozumienia przekazu, a gdy jest kłopotliwa sprawa, to dział PR chowa głowę w piasek i nie chce rozmawiać z mediami...

Gość, który wymyślił hasło "wyższa kultura bankowości" powinien się ze wstydu pod ziemię zapaść.
odpowiedź