SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alma reklamuje, że „wygrywa jakością”

W prasie rozpoczęła się kampania reklamowa sklepów spożywczych Alma. Akcja przebiega pod hasłem „Alma wygrywa jakością”.

W kampanii Almy przytaczane są wyniki badania postrzegania ofert sieci detalicznych zrealizowanego w ub.r. przez firmę OC&C Strategy Consultants. W badaniu tym Alma zajęła pierwsze miejsce wśród polskich detalistów w kategorii jakości produktów, a także szerokości asortymentu, obsługi klientów oraz wystroju i klimatu sklepów.

Reklamy pod hasłem „Alma wygrywa jakością” podkreślają, że sieć przykłada dużą wagę do utrzymania wysokiego standardu obsługi i jakości produktów.

Kampania obejmuje takie gazety i czasopisma jak m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Claudia”, „Focus”, „Pani”, „Forbes”, „Gala”, „Grazia”, „Moje Gotowanie”, „Twój Styl” i „Zwierciadło”.

Dołącz do dyskusji: Alma reklamuje, że „wygrywa jakością”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl