SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Awanse w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu"

Izabela Andrzejak i Grzegorz Tarnowski awansowali na stanowiska key account managereów w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska). Andrzejak odpowiadać będzie za domy mediowe, a Tarnowski za klientów B2B.

Izabela Andrzejak związana jest z "Pulsem Biznesu" od 11 lat. Pracę w wydawnictwie zaczęła od działu telemarketingu. W dziale sprzedaży reklamy pracuje od 2005 roku, ostatnio odpowiadała za koordynację współpracy między redakcją i działem sprzedaży reklamy.

Grzegorz Tarnowski pracuje w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu" od 4 lat (wcześniej związany był m.in. z Millward Brown SMG/KRC). Ostatnio zajmował stanowisko specjalisty ds. reklamy, zajmował się głównie klientami bezpośrednimi i odpowiadał za dodatki branżowe.

Dołącz do dyskusji: Awanse w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl