SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bakoma reklamuje "podwójną przyjemność" z jogurtu (wideo)

Pod hasłem "Podwójna przyjemność" Bakoma rozpoczęła kampanię reklamową dwukomorowych jogurtów Premium Frutica. Akcja prowadzona w telewizji opiera się na sugestywnym zaprezentowaniu tej marki.

Bakoma w telewizyjnej kampanii reklamowej "Podwójna przyjemność" promuje dwukomorowe jogurty Premium Frutica wprowadzone do sprzedaży pod koniec ubiegłego roku w czterech wariantach smakowych: truskawki, wiśni, brzoskwini i owoców leśnych. Spot składa się z apetycznych ujęć tego produktu połączonych z jego sugestywną wizualizacją.




Zaplanowana do połowy marca akcja prowadzona jest w TVP, TVN i Polsacie. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, wykorzystywany w niej spot wyprodukował Oto Film, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Bakoma reklamuje "podwójną przyjemność" z jogurtu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl