SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank Pocztowy reklamuje kredyt mieszkaniowy z dopłatą

W prasie trwa kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego z dopłatą w Banku Pocztowym. Akcja podkreśla, że ta oferta zajęła pierwsze miejsce w rankingach branżowych.

W kampanii reklamowej kredytu mieszkaniowego z dopłatą w Banku Pocztowym pokazana jest męska dłoń wrzucająca monetę do skarbonki w kształcie domu. Ma to podkreślać stabilność, bezpieczeństwo i wiarygodność promowanej oferty. Kreacji graficznej towarzyszy informacja, że ten kredyt zajął pierwsze miejsce w rankingach dziennika "Polska" oraz firm Finamo i Expander. Kampania jest skierowana przede wszystkim do małżeństw i osób samotnie wychowujących dziecko, które chcą kupić własną nieruchomość.

bankpocztowy

Akcja jest prowadzona w prasie (m.in. Polska, Gazeta Wyborcza, Newsweek), oddziałach Banku Pocztowego (plakaty, ulotki) i na outdoorze (siatki elewacyjne i inne nośniki wielkoformatowe), a w najbliższym czasie obejmie również internet. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Banah Group, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy reklamuje kredyt mieszkaniowy z dopłatą

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cnf y
oceniaj banki i usługi bankowe:

http://ocena-banku.blogspot.com

http://ocena-kredytu.blogspot.com
0 0
odpowiedź