SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bank Pocztowy wybrał nową agencję reklamową

Od początku marca 2005 roku Bank Pocztowy rozpoczął współpracę z Agencją Reklamową Arip

Obsługa dotyczyć będzie działań BTL-owych, które Bank, z racji swej ścisłej współpracy z Pocztą Polską, prowadzi w największym zakresie.

Obsługa reklamowa obejmie wszystkie produkty Banku, zarówno te oferowane w sieci Poczty, jaki i te oferowane poprzez sieć placówek własnych.

„Nowa agencja ma za zadanie odświeżyć wizerunek Banku obecnego głównie w urzędach pocztowych oraz zasygnalizować zmiany, które w ofercie i sposobie funkcjonowania Banku nastąpią w najbliższym czasie. Mamy również nadzieję, że poprzez nową linię materiałów BTL-owych będziemy lepiej zauważani przez
naszych klientów odwiedzających urzędy pocztowe” – mówi Zbigniew Wiatr, Dyrektor Marketingu w Banku Pocztowym.

Pierwsze efekty nowej współpracy będą widoczne już na początku kwietnia.

Zmiana agencji reklamowej to już kolejny ruch w nowej strategii komunikacji marketingowej Banku Pocztowego. Od początku lutego Bank rozpoczął współpracę w zakresie działań Public Relations z agencją Aurora Communication.

Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy wybrał nową agencję reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl