SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bartłomiej Pucek country digital managerem IKEA w Polsce

Bartłomiej Pucek zaczął pracę jako country digital manager IKEA Retail w Polsce. Wcześniej był związany m.in. z Ringier Axel Springer Polska, o2 i Capital Group.

Bartłomiej Pucek Bartłomiej Pucek

Country digital manager to nowa funkcja w IKEA Retail w Polsce. Pełniąc ją, Bartłomiej Pucek odpowiada m.in. za rozwój nowych produktów cyfrowych (e-commerce, technologie mobilne, rozwiązania wdrażane w sklepach), IT oraz bezpieczeństwo informacji i prywatność danych.

Poprzednio przez 2,5 roku Bartłomiej Pucek był dyrektorem projektów z zakresu mobile & digital w Ringier Axel Springer Polska. Rozstał się z firmą w połowie ub.r. Przedtem przez dwa lata był wiceprezesem spółki City-Nav zarządzającej serwisem Jakdojade.pl, której 69 proc. udziałów RASP kupił pod koniec 2016 roku.

Pucek pracował też m.in. jako dyrektor marketingu internetowego w Capital Group (należącej do funduszu Advent), szef mobile’u w o2 i product manager w agencji Kreativ.

Ukończył studia w zakresie strategicznego zarządzania marketingowego oraz innowacyjnych strategii na Stanford Graduate School of Business w ramach programu Harvard Business School.

W minionym roku finansowym, zakończonym 31 sierpnia br., IKEA Retail w Polsce zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 11 proc. do 4,5 mld zł. Wpływy ze sprzedaży internetowej poszły w górę o 68 proc.

Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Pucek country digital managerem IKEA w Polsce

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tara
Nie ma słowa o pracuj.pl gdzie zabawił Po rasp niecały rok i do dziś po nim sprzątają? :)
0 0
odpowiedź
User
Niestety....
IKEA - firma dyskryminująca
0 0
odpowiedź
User
ania
ikeja wspiera zbokoli z lbtg fuuuuuuj.................
0 0
odpowiedź