SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ben Downing globalnym dyrektorem w Havas Media Group ds. etycznych mediów i strategicznych partnerstw

Ben Downing objął stanowisko globalnego dyrektora zarządzającego ds. etycznych mediów i strategicznych partnerstw w Havas Media Group. Będzie on wspierać wszystkie rynki w realizacji działań zgodnych z Manifestem Etycznych Mediów Havas poprzez dalsze rozwijanie najlepszych praktyk agencji i produktów napędzających etyczne inwestycje.

Downing będzie pracował w biurze Havas Media Group w Londynie i będzie podlegał globalnemu dyrektorowi ds. strategii Gregowi Jamesowi.

W tej nowej roli będzie wspierać wszystkie rynki w realizacji działań zgodnych z Manifestem Etycznych Mediów poprzez dalsze rozwijanie najlepszych praktyk i produktów agencji napędzających etyczne inwestycje.

Downing będzie pracować nad rozwijaniem partnerstwa z właścicielami mediów, platformami, organami branżowymi i grupami społeczeństwa obywatelskiego, aby pogłębić zrozumienie i promować projekt Sensowne Media.

Grupa Havas jako pierwsza wprowadziła wskaźnik wpływu emisji dwutlenku węgla we Francji i jako pierwsza globalna spółka holdingowa dołączyła do Conscious Advertising Network (CAN). Downing będzie kierował relacją sieci z CAN, działając jako orędownik misji organizacji w szeroko rozumianej branży, z dedykowaną odpowiedzialnością za ten ważny obszar wzrostu w biznesie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Downing jest związany z HMG od prawie ośmiu lat, a ostatnio kierował wprowadzaniem Social Equity Marketplace i był pionierem ponownego zarabiania na „twardych” wiadomościach jako global head of Biddable. Jego doświadczenie w zarządzaniu produktami i technologią, w połączeniu z niedawnym doświadczeniem w dostarczaniu klientom kompleksowych, wielorynkowych realizacji, pomoże sprostać nowej roli. Aby dalej wspierać rozwój Meaningful Media, powróci na Uniwersytet Cambridge, aby podjąć studia podyplomowe w zakresie zrównoważonego biznesu.

- To nowa rola dla agencji, ale formalizuje odpowiedzialność za coś, nad czym pracowaliśmy od trzech lat – powiedział Greg James, global chief strategy officer w Havas Media Group.

Nominacja Downinga jest następstwem niedawnego uruchomienia przez Havas Group badania Meaningful Brands 2021, które ujawniło najwyższe w historii oczekiwania konsumentów wobec marek działających na rzecz społeczeństwa i planety. 73 proc. respondentów na całym świecie uważa, że ​​marki muszą działać teraz dla dobra społeczeństwa i planet. Ponad połowa (53 proc.) osób twierdzi, że jest gotowa zapłacić więcej za markę, która zajmuje określone stanowisko.

Dołącz do dyskusji: Ben Downing globalnym dyrektorem w Havas Media Group ds. etycznych mediów i strategicznych partnerstw

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mutley
Nowomowa korporacyjna właśnie wzniosła się na jeszcze wyższy poziom bełkotu
0 0
odpowiedź