Białystok promuje swoich mieszkańców
Wystartowała właśnie miesięczna akcja promująca Białystok za pomocą wizerunków mieszkających w nim osób. W kampanii "Wschodzący Białystok" wykorzystywany jest nowy logotyp promocyjny tego miasta.
W akcji promocyjnej "Wschodzący Białystok" eksponowani są znani mieszkańcy tego miasta reprezentujący różne grupy zawodowe i środowiska społeczne. I tak w kampanii pojawiają się animator kultury Sławek Mojsiuszko, piłkarz Jagiellonii Białystok Mariusz Gogol, flecistka Maria Dzięgielewska, tancerz Gabriel Piotrowski, lekarz Marcin Moniuszko oraz przedstawicielka świata kultury i sztuki Jolanta Szczygieł-Rogowska. Jednocześnie w kreacji wykorzystywany jest nowy logotyp miasta oparty na znanych sloganach 'I Ś NYC' i 'I Ś McDonald's', w którym w roli symbolu miłości występuje znak akcji "Wschodzący Białystok". Kształt logotypu odpowiada dynamicznemu i aspiracyjnemu wizerunkowi stolicy Podlasia, a kolorystyka nawiązuje do barw od stuleci przypisanych do tego miasta.
Kampania "Wschodzący Białystok" prowadzona będzie przez cały październik na billboardach, citylightach i plakatach w autobusach oraz w internecie, lokalnej prasie, telewizji i radiu. Dodatkowo w ramach akcji powołany zostanie fanklub miłośników Białegostoku oraz odbędą się liczne imprezy promujące to miasto. Za strategię promocji i realizację kampanii wewnętrznej odpowiedzialna jest Grupa Eskadra.
Dołącz do dyskusji: Białystok promuje swoich mieszkańców