SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blue City: nowy wymiar mody

We wrześniu pod hasłem "Nowy wymiar mody" ruszy kampania warszawskiego centrum handlowego Blue City.

Kampania będzie widoczna na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w tytułach prasowych (w tym w "Vivie" i "Gali").

BlueCityreklama

Za pomysł kreatywny odpowiadają Artur Gański i Mariusz Szypura z agencji reklamowej V&P.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox. Kampanię wspiera w zakresie działań PR agencja AM Art-Media.

Dołącz do dyskusji: Blue City: nowy wymiar mody

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl