SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BMW reklamuje swój w pełni elektryczny samochód

BMW rozpoczyna kampanię reklamową nowego modelu elektrycznego i5. Działania realizują Media.Monks, Mediaplus, Serviceplan i iProspect. 

Model BMW i5 będzie dostępny w dwóch wersjach: BMW i5 eDrive40 oraz BMW i5 M60.

Główny koncept kreatywny kampanii oparty jest na postaciach Aniołów, którzy są metaforą do komunikowania m.in. pakietu korzyści BMW Proactive Care oraz innowacyjnych technologii dostępnych w nowym BMW i5.

Aniołowie w kampanii BMW i5

W spotach poznajemy Aniołów, którzy na co dzień wspierają i chronią ludzi w ich drodze, aż odkrywają nowe BMW i5.

Kampania wizerunkowa 360 realizowana jest w digitalu, telewizji, na platformach VOD, w kinie oraz w prasie.

Za strategię, badania, planowanie i zakup mediów online oraz za kompleksową realizację działań komunikacyjnych w obszarze digital media odpowiada agencja Mediaplus, która z ramienia The Marcom Engine koordynuje działania mediowe prowadzone dla klienta.

Działania w digitalu obejmują direct marketing, emisję spotów wideo na kanałach VOD oraz kampanię w social media, za którą wraz z zakupem mediów w modelu programatycznym odpowiada spółka MarTech i e-commerce connected Salestube. Agencja Plan.net TechNest skoordynowała roll-out stron produktowych. Za przygotowanie materiałów komunikacyjnych do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, a za kampanię offline agencja iProspect.

  • Więcej informacji:
  • BMW

Dołącz do dyskusji: BMW reklamuje swój w pełni elektryczny samochód

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl