SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BRE Bank walczy o klientów korporacyjnych

Pod koniec października BRE Bank rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorców zainteresowanych dofinansowaniem projektów inwestycyjnych z funduszy Unii Europejskiej. To druga kampania telewizyjna BRE Banku, która koncentruje się wyłącznie na ofercie dla klientów korporacyjnych.

Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku BRE Banku oraz dotarcie do przedsiębiorców zainteresowanych dofinansowaniem projektów inwestycyjnych z funduszy Unii Europejskiej. Adresatami są zarówno firmy działające na rynkach lokalnych jak i zagranicznych. Kampania opiera się na wynikach analiz Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową, zgodnie z którymi niemal 40% przedsiębiorstw jest zainteresowanych funduszami strukturalnymi. Przewiduję się, że do 2013 roku banki udzielą kredytów na finansowanie projektów unijnych na ponad 60 mld zł.

Bohaterami kampanii są autentyczni klienci, którzy zrealizowali swoje plany dzięki doradcom BRE Banku. Firma Decorglass z Działdowa, pozyskując fundusze unijne, kupiła nowe maszyny przez co stała się jednym z liderów w swojej branży. Drugą z firm jest Aero, producent lekkiego samolotu szkolno-turystycznego AT-3, który z funduszy strukturalnych zbudował nową halę produkcyjną.

bre

- "Jestem przekonany, że najlepszą reklamą instytucji finansowej są jej zadowoleni klienci" - mówi Krzysztof Gerlach, dyrektor Departamentu Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw BRE Banku.

Rozpoczynająca się pod koniec października kampania potrwa do końca grudnia. Spoty reklamowe pojawią się w TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Turbo i TVN Style.

Mediami uzupełniającymi kampanii są prasa oraz internet.

Reklamy pojawią się w dziennikach: Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, w magazynach: Forbes, Manager Magazyn, Businessman, Gazeta MSP, oraz tygodnikach opinii: Polityka, Przekrój, Forum, Newsweek, Wprost.

Media plan internetowy wykorzystuje zarówno witryny branżowe, adresowane do właścicieli firm lub osób pełniących w nich ważne funkcje - m.in.: gofin.pl, Pit.pl, Vat.pl, gazeta-msp.pl, gazetaprawna.pl, Podatki.pl, mspmoney.pl, Money.pl i Bankier.pl,- jak i media elektroniczne, nastawione na bardziej masowego odbiorcę: Gazeta.pl, Onet.pl, wp.pl.

Wsparciem kampanii w placówkach banku będą: ulotki, standy, plakaty, reklama wielkoformatowa na fasadach wybranych oddziałów oraz reklama w witrynach okiennych wybranych biur korporacyjnych.

Kampania potrwa do końca grudnia. Autorem kreacji jest agencja Red8 Communication Group, media tradycyjne planował dom mediowy MPG, kreacje internetowe przygotowała firma Unlimited, a zakup mediów internetowych należał do Media Contacts.

Dołącz do dyskusji: BRE Bank walczy o klientów korporacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl