SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BTL Point Group dla Ballantine's

Agencja BTL Point Group organizuje aktywności promujące szkocką Ballantine's.

Na terenie wybranych klubów oraz pubów zlokalizowanych w Trójmieście oraz jego najbliższych okolicach prowadzone są akcje wizerunkowe połączone z promocją sprzedażową pod nazwą "Ballantine's Insight".

Na potrzeby akcji zostały stworzone specjalne grafiki, w których kluczową rolę odgrywa gentelman przedstawiony w różnych nietypowych sytuacjach podpartych zabawnymi hasłami. Wyróżnikiem promocji jest również oryginalny materiał promocyjny w postaci pokaźnego fotoplastykonu, w którym umieszczono monitory LCD. Każdy z klientów poprzez wizjery może zajrzeć do fotoplastykonu i zobaczyć w środku wszystkie wyżej wymienione grafiki w specjalnie przygotowanej prezentacji multimedialnej.

Całość zebrana pod hasłem "zajrzyj do świata Ballantine's" ma budować wyszukany wizerunek marki oraz składać się na niepowtarzalny i spójny charakter akcji. Dodatkowo na potrzeby aktywności przygotowano plakaty, ulotki, table standy oraz nagrody dla klientów którzy zdecydowali się na zakup Ballantine'sa - są nimi koszulki w dwóch wersjach.

Kreacją i produkcją wszystkich materiałów zajęła się agencja BTL Point Group, również po jej stronie spoczywa realizacja projektu.

Dołącz do dyskusji: BTL Point Group dla Ballantine's

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl