SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet Mazdy dla JWT London

Agencja reklamowa JWT London zdobyła warty 13 milionów funtów budżet reklamowy firmy Mazda Motors UK.

To pierwszy raz kiedy Mazda zdecydowała się na skorzystanie z usług agencji z Wielkiej Brytanii - informuje serwis Brand Republic.

JWT London będzie przede wszystkim odpowiedzialna za przygotowanie kampanii specjalnie na rynek brytyjski. Przy działaniach kreatywnych będzie ona także współpracować z JWT Düsseldorf, która jest odpowiedzialna za europejski budżet Mazda Motor Europe.

Z uwagi na obecną współpracę z JWT, Mazda wybrała londyńską agencję pomijając postępowanie przetargowe. Wszystkie dotychczasowe kampanie firmy prowadzone na Wyspach były przygotowywane w Niemczech.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Budżet Mazdy dla JWT London

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl