SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drogi Burger Drwala w McDonald's. Ile kosztują w tym roku słynne kanapki?

W środę 23 listopada, do menu restauracji szybkiej obsługi McDonald's powróci Burger Drwala. Ceny kanapek będą najprawdopodobniej wyższe niż w zeszłym roku, najdroższy zestaw może kosztować nawet powyżej 35 złotych.

Burgery Drwala od kilku lat stanowią popularną, sezonową ofertę jesienno-zimową w menu sieci McDonald's. Składają się na niego ser topiony w panierce, kotlet wołowy, dwa plastry chrupiącego bekonu, sałata, prażona cebulka serwowane w serowej bułce z dodatkiem sosów z przyprawami. Oferta debiutuje w końcówce listopada. W tym roku trafi do McDonald's w środę 23 listopada.

Tak jak w roku ubiegłym, tak i w tym na klientów czeka pięć wariantów Burgera Drwala: klasyczny, podwójny, z kurczakiem, z żurawiną i na ostro. Ten ostatni trafi do menu później, 21 grudnia.  W tym roku w menu ponownie pojawiają się  frytki zakręcone z sosem.

Burger Drwala - cennik

Według nieoficjalnych jeszcze informacji, cennik Burgerów Drwala w tym roku ulegnie zmianom, a klienci muszą liczyć się podwyżkami. Ile trzeba będzie zapłacić za poszczególnego Burgera Drwala w porównaniu z ubiegłym sezonem?  

Burger Drwala klasyczny – 24,90 zł; w roku ubiegłym 17,40 zł;

Burger Drwala podwójny – 29,90 zł; w roku ubiegłym 20,40 zł;

Burger Drwala z kurczakiem – 24,90 zł; w roku ubiegłym 17,40 zł;

Burger Drwala z żurawiną – 26,40 zł; w roku ubiegłym 17,90 zł;

Burger Drwala na ostro - cena nieznana, w roku ubiegłym 17,90 zł

Frytki zakręcone z sosem - 8,90 zł.

Ceny zestawów z Burgerami Drwala

Burger Drwala klasyczny zestaw 30,90 zł;

Burger Drwala podwójny zestaw 36,40 zł;

Burger Drwala z kurczakiem zestaw 30,90 zł;

Burger Drwala z żurawiną zestaw 32,90 zł.

- Restauracje McDonald’s w Polsce prowadzi kilkudziesięciu operatorów, tj. McDonald’s Polska oraz 84 franczyzobiorców, do których należy ponad 90% restauracji. Każdy z podmiotów niezależnie podejmuje decyzję o cenie, kierując się sytuacją rynkową i poziomem kosztów. Niepewność ekonomiczna, inflacja, rosnące ceny surowców i energii nie pozostają bez wpływu na biznes - odpowiedziała na pytania portalu Wirtualnemedia.pl o cennik sezonowego menu Katarzyna Kucisz-Rosłoń, corporate relations manager w McDonald's Polska.

Reklama Burgera Drwala w Ustroniu

W ubiegłym roku McDonald's promował menu Burgery Drwala kampanią „Burger Drwala. Lepsza strona zimy”.

W tym roku McDonald's postawił na niestandardową aktywację. Lokal McDonald's w Ustroniu w województwie śląskim, przy ul. Wiejskiej 1 przybrano kolorowym materiałem, przypominającym ogromny sweter. W wystrojenie lokalu było zaangażowanych 50 osób, które pracowały ponad 28 dni.

Okazuje się, że to właśnie w Ustroniu kręcono reklamę tegorocznego Burgera Drwala nawiązującą do zimowego klimatu.

- Restauracja w Ustroniu przeszła zimową metamorfozę i została wykorzystana do nakręcenia nowego spotu reklamowego, towarzyszącego kampanii „Lepsza strona zimy”. Dodatkowo, otwarta jest dla wszystkich gości McDonald’s od 21 do 27 listopada. To jedyna restauracja McDonald's w Polsce, którą postanowiliśmy ubrać w ciepły, kolorowy sweter. Nie planujemy tego typu realizacji w innych miastach - informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kucisz-Rosłoń z McDonald's Polska.

W ramach tegorocznej kampanii reklamowej Burgera Drwala zaplanowano emisję w telewizji spotu reklamowego, zrealizowanego w nietypowej restauracji w Ustroniu. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe, obejmujące m.in. aplikację, influencer marketing, media online i tradycyjne oraz reklamę OOH - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę social media odpowiada Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

- To naprawdę duże wyróżnienie dla naszej restauracji. Jestem dumny i szczęśliwy, że to właśnie lokal w Ustroniu może cieszyć oko nie tylko mieszkańców, ale również wszystkich turystów. To jedyny taki Mak w Polsce i na świecie, który będzie otwarty dla gości od 21 do 27 listopada, dlatego zachęcam wszystkich do zobaczenia go na żywo. Dodatkowo zdradzę, że już od dzisiaj można w nim zjeść Burgera Drwala, zanim 23 listopada pojawi się w innych restauracjach w Polsce – mówi Andrzej Maziarz, franczyzobiorca McDonald’s z Ustronia.

Dołącz do dyskusji: Drogi Burger Drwala w McDonald's. Ile kosztują w tym roku słynne kanapki?

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Ile set razy można poprawiać? McDonalds TO NIE JEST RESTAURACJA, a BAR SZYBKIEJ OBSŁUGI bądź BISTRO. W restauracji jest obsługa kelnerska, nierdzewna i porcelanowa zastawa stołowa, drukowane menu dla każdego klienta i wybór alkoholi.
0 0
odpowiedź
User
Cogito
To tak jakbyś próbował wytłumaczyć, że naziści nie są skrajną prawicą tylko lewicą. Nikogo nie obchodzi że to narodowi socjaliści czyli lewicowcy żeby nie powiedzieć, że lewaki.
0 0
odpowiedź
User
PK
Inflacja w maku, rok do roku to 30%. Bez komentarza.
0 0
odpowiedź