SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burger King wprowadził do Polski frytki z kurczaka

Burger King wprowadza do Polski Chicken Fries - frytki z kurczaka. Kampanię promującą nowość przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. 

Chicken Fries to frytki z kurczaka w chrupiącej, lekko pikantnej panierce. Podobnie jak na innych rynkach, w Polsce wprowadzono je w nietypowych pudełkach. Spoglądają z nich brand heros - Lala, zabiegana blogerka, Paker, który napinkę robi tylko do selfie i Raper, który reprezentuje Burger Kinga w swoich wersach.

Opakowania zaprojektowano w oparciu o znane młodym osobom motywy z Instagrama. - Design kierowany do tej publiki musi być autentyczny - jeśli więc korzysta z istniejących już motywów, musi to robić w sposób wiarygodny - uważa Bartłomiej Walczuk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt, która zaprojektowała opakowania i przygotowała kampanię wprowadzającą Chicken Fries.

W ramach kampanii wprowadzającej zaplanowano specjalne aktywacje. Użytkownicy Instagrama będą mogli m.in. zrobić selfie przy wykorzystaniu specjalnych masek oraz wygrać kupony na Chicken Fries. W ramach kampanii, przy Metrze Politechnika w Warszawie powstał też mural, z którego spogląda wielki kurczak. W planach marka ma także kolejne aktywacje.

Koncept muralu, jak i całą kampanie wprowadzającą produkt na rynek, przygotowała 180heartbeats + Jung v Matt.

W Polsce działają w sumie 64 restauracje Burger King.

Dołącz do dyskusji: Burger King wprowadził do Polski frytki z kurczaka

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ups
smutna historia. Franken Kurczaki w panierce promowane do dzieciaków w kolorowej zasłonie dymnej. Zacofana marka.
0 0
odpowiedź