SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Butelka za butelkę

1,5 miliona napojów Coca-Cola, Fanta i Sprite za darmo

Kupując jedną butelkę napoju chłodzącego można wygrać drugą  butelkę o tej samej pojemności napojów Coca-Cola, Fanta Pomarańczowa, Fanta Lemonic lub Sprite. Taką promocję zaproponowała konsumentom firma Coca-Cola HBC Polska. Sprzedaż napojów objętych promocją prowadzona jest na terenie całego kraju pod hasłem "Odkręcaj codziennie i wygrywaj!" i obejmuje zakup napojów: Coca-Cola, Fanta Pomarańczowa, Fanta Lemonic oraz Sprite w opakowaniach 500 ml PET. Pod nakrętkami 1 500 000 butelek ukryto symbole dające prawo do uzyskania drugiej butelki za darmo. Odebrać nagrodę można w blisko 25 tys. sklepów spożywczych i samoobsługowych na terenie całego kraju, które są oznaczone specjalną naklejką. Nagrody można odebrać do końca marca 2005 r.

Do odebrania nagrody uprawniają specjalne oznaczenia znajdujące się pod nakrętkami, które określają jaki napój stanowi nagrodę. Kupując butelkę wygrywającą można więc wygrać kolejną butelkę tego samego napoju lub jedną z trzech pozostałych napojów biorących udział w promocji.  

Promocja wspierana jest szeregiem materiałów POS (Point Of Sale, promujące akcję w punkcie sprzedaży): naklejki na drzwi lodówek z napojami, naklejki na drzwi sklepów oraz tzw. wobblery
- zawieszki montowane na półkach z promowanymi produktami. Każde z nich jest opatrzone logiem Coca-Cola oraz okrągłym, charakterystycznym symbolem akcji - dwoma czerwonymi butelkami na białym tle okrążonymi wspomnianym już hasłem: "Odkręcaj codziennie i wygrywaj". Naklejki i wobblery przedstawiają fotografie czterech napoi oraz informację o umieszczonych pod nakrętkami symbolach upoważniających do odbioru nagrody. Informują także o tym, ile darmowych butelek jest do wygrania oraz gdzie można przeczytać regulamin promocji.

Kreację na potrzeby tej akcji promocyjnej stworzyła agencja IQ Marketing.

Dołącz do dyskusji: Butelka za butelkę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl