SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ reklamuje „Carlosa”

Startuje kampania Canal+ reklamująca film „Carlos”. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, ZenithOptimedia Group i Studio K.

Kampania filmu „Carlos” – historii słynnego terrorysty Ilicha Ramíreza Sáncheza o pseudonimie „Szakal”, którą Canal+ pokaże premierowo 26 marca – jest oparta na koncepcji „Emocje, jak żadne inne”. Taki przekaz ma wspierać pozycjonowanie Canal+ jako telewizji premium o bogatej ofercie filmowo-sportowej.


Jeden z layoutów reklamowych nawiązuje do prawdziwego doniesienia prasowego z lat 70. na temat zamachu przeprowadzonego przez Carlosa.


Akcja obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat, kanały z oferty TVN i Discovery), prasę (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Newsweek”, „Polityka”, „Tele Tydzień” i „To&Owo”) oraz internet (WP, Onet, Interia, Filmweb, YouTube, Facebook, specjalny serwis carlos.canalplus.pl). Kreację i strategię kampanii opracowała agencja Change Integrated, media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group, a stronę carlos.canalplus.pl przygotowało Studio K.

Dołącz do dyskusji: Canal+ reklamuje „Carlosa”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl