SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Calsin Osteo wybrało agencję do obsługi digital

Agencja Cape Morris wygrała przetarg na obsługę działań mediowych dla marki Calsin Osteo. W ramach współpracy, zaplanowane zostały intensywne działania digitalowe, włączając w to m.in. portale kontekstowe, rich media, programmatic, social media czy SEM.

Celem zaplanowanej kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat suplementu diety Calsin Osteo 2000. 

Formuła produktu opiera się na wapniu, witaminie D3 oraz witaminie K2 i jest skierowana do osób narażonych na osteoporozę oraz do wszystkich, którzy pragną utrzymać zdrowe i mocne kości, mięśnie oraz stawy.

- Kampania digitalowa sprawdza się nie tylko w młodszej, ale i starszej grupie wiekowej - w tym przypadku szczególnie narażonej na zachorowanie na osteoporozę. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi możemy synchronizować naszą emisję z działaniami konkurencyjnych produktów danej kategorii w telewizji, a za pomocą precyzyjnego geotargetowania i wąsko sprecyzowanych segmentów odbiorców docierać jak najefektywniej z komunikatem reklamowym -  mówi Marek Chrostowski, head of media w Cape Morris.

W działaniach mediowych duży nacisk położono na odpowiedni dobór narzędzi oraz kontekst rynkowy. Strategia mediowa skupia się przede wszystkim na szerokim dotarciu do konsumentów w digitalu w obliczu intensywnej aktywności konkurencji w kampaniach TV.

Cape Morris odpowiada całościowo za przygotowanie strategii i zakup mediów. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Dołącz do dyskusji: Calsin Osteo wybrało agencję do obsługi digital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl