SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour ruszył z kampanią "Akcja Anty-Inflacja"

Sieć handlowa Carrefour rozpoczęła „Akcję Anty-Inflacja”, w której promuje specjalne oferty, które w czasie wysokiej inflacji mają być wsparciem dla jego klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny z wyrazistą hard-rockową kompozycją muzyczną, która podkreśla mocną odpowiedź Carrefoura na inflację, czyli zestaw specjalnych ofert, "by jeść i kupować bez wyrzeczeń".

Ofercie marek własnych poświęcony jest osobny spot telewizyjny w ramach kampanii „Akcja Anty-Inflacja".

Kampania obejmuje telewizję, materiały POS, katalogi, radio i digital.

Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.

Spot wyreżyserowała Martyna Iwańska, za produkcję odpowiada Dynamo, postprodukcją zajął się Prodigious. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Arena Media, Pure Play i Performics.

Dołącz do dyskusji: Carrefour ruszył z kampanią "Akcja Anty-Inflacja"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jd
Mają poczucie humoru. Carrefour oferuje najwyższe ceny ze wszystkich sieci. Po ostatnich zakupach porównałem rachunek z Carrefoura z ofertą jednego ze sklepów, które tylko dowożą zakupy. Okazało się, że nawet tam ceny większości towarów były niższe niż w Carrefourze.
odpowiedź
User
fanC
Każda sieć ma prawo dyktować swoje ceny, a skoro trzymają się i otwierają nowe sklepy to chyba nie jest aż tak źle 😉

Poza tym mądrze rąbiąc zakupy zawsze wyjdzie taniej, w tym wypadku również - kupując marki własne znacznie obniżymy kwotę rachunku
odpowiedź
User
rk72
o 10-20 procent drożej niż w zwykłymsklepie
odpowiedź