SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Choinkowy trik Plushaka reklamuje Plush na Kartę (wideo)

W bożonarodzeniowej kampanii Plush na Kartę reklamowana jest usługa dostępu do internetu i nielimitowane SMS-y. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction.

W nowej reklamie Plush na Kartę będący brand hero tej marki misiek Plushak chcąc popisać się w mało wybredny sposób znajomym, podpala choinkę.

Kampania podkreśla, że w ramach tej taryfy za 15 zł dostępne jest przez miesiąc 2 GB internetu i nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci, a za 20 zł - również 9 gr za minutę połączenia do wszystkich sieci komórkowych.

Taryfa Plush na Kartę została wprowadzona na początku września br. (zobacz szczegóły), a w październiku pojawiła się w wersji Mix (więcej na ten temat).

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 21 listopada w telewizji, kinach, radiu oraz internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotu - nakręconego przez Piotra Śliskowskiego, a wyreżyserowanego przez Wojtka Wawszczyka i Kamila Polaka - zajął się dom produkcyjny TFP, a animację wykonało studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Choinkowy trik Plushaka reklamuje Plush na Kartę (wideo)

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Reklama jak reklama, co kto lubi, ale oferta akurat ok. Na fejsa czy twitka całkiem spoko bajtów, no a do tego sms nielimitowane. Dobry Plushak, dobry :)
0 0
odpowiedź
User
Maks
A ja się uśmiałem. Wiadomo, że z dystansem trzeba podejść do całej tej kampanii Plusza. Jest robiona z takim mrugnięciem oka do młodego widza. I to ich zdaje się przyciąga, bo właśnie pod młodzież te pakiety są przygotowywane. Więc nie ma się tu czego czepiać, póki ten Plush jest atrakcyjny.
0 0
odpowiedź
User
Beeeeeeeeeeeeee
Jesteście żałośni, wulgarni i obrzydliwi w swojej reklamie. Brak wam polotu i kultury. Choinka Bożonarodzeniowa jest symbolem religijnym chrześcijan i wykorzystanie tego symbolu, w taki sposób, do przekazu w reklamie swojej oferty jest naruszeniem uczuć religijnych. Postaram się, abyście zostali podani do sądu za obrazę uczuć religijnych. Mam nadzieję, że znajdą się młodzi Polacy, którzy wasze reklamy odrzucą i nie pozwolą się traktować jak stado niedorozwiniętych kulturowo przygłupów.
0 0
odpowiedź