SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola promuje się przez VoD

Północnoamerykański oddział Coca-Coli zawarł umowę z ExerciseTV.

ExerciseTV jest telewizją wideo na żądanie (video-on-demand - VoD), która powstała w styczniu zeszłego roku. Obecnie jest ona dostępna w ponad 23 milionach amerykańskich domów poprzez sieci kablowe Comcast, Time Warner Cable, Cox Communications oraz Bresnan Communications.

Obie strony zawarły umowę na okres dwóch lat - informuje serwis Brandweek. Dzięki niej Coca-Cola będzie promować w już istniejących oraz we wspólnie produkowanych z ExerciseTV programach, swoje wody, soki, herbaty i napoje energetyzujące.

Porozumienie, którego szczegóły finansowe nie zostały ujawnione, zaczęło obowiązywać od 1 stycznia.

źródło: Brandweek

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola promuje się przez VoD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl