SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Colian promuje ciastka Jeżyki

Wystartowała kampania reklamowa ciastek Jeżyki. Nowa komunikacja została przygotowana przez agencję reklamową Heads Advertising.

Spot opowiada historię czterech koleżanek. Wyraziste postacie mają różny styl i rozmaite pasje, ale razem dobrze się zgrywają, bo łączy je zamiłowanie do ciastek w czekoladzie.

15-sekundowa reklama wprowadza też nowość, Jeżyki Coolki. Krótki tag-on z prezentacją tych chrupiących kuleczek z puszystym kremem i płynnym karmelem w środku ma formę animacji.

Kampania zmysłowo podkreśla charakter składników obu produktów, które tworzą ich bogaty smak. Hasło „Najeżone bakaliami, najeżone doznaniami” nawiązuje zarówno do unikatowego wyglądu ciastek, jak i karmelizowanej posypki z orzechów, jaką znajdziemy na nowych Coolkach.

Za przygotowanie strategii oraz kreacji odpowiada agencja Heads Advertising. Produkcję spotów powierzono Lemon Film. Zakupem mediów zajmuje się Initiative.

Dołącz do dyskusji: Colian promuje ciastka Jeżyki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Fragment składu:
syrop glukozowy, tłuszcz palmowy.
Dziękuję. Nawet nie powącham.
odpowiedź