SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Criteo wprowadza nowe narzędzia marketingowe CriteoCustomerAcquisition i CriteoAudienceMatch

Specjalizująca się w commerce marketingu firma Criteo wprowadziła do swojej oferty dwa nowe rozwiązania które mają pomóc markom w zwiększeniu sprzedaży. Narzędzie o nazwie CriteoCustomerAcquisition jest przeznaczone do pozyskania i zdobycia zainteresowania nowych klientów, z kolei CriteoAudienceMatch ma za zadanie wspomagać ponowne zaangażowanie kupujących.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Według komunikatu przesłanego przez Criteo do redakcji Wirtualnemedia.pl użytkownicy CriteoCustomerAcquisition mają możliwość proaktywnego wyszukiwania i konwertowania nowych klientów przy dużo lepszym wskaźniku ROI (w porównaniu do obecnych metod).

Criteo wyjaśnia, że oferowane rozwiązanie analizuje historyczne dane behawioralne i na tej podstawie buduje profil idealnego targetu, identyfikuje nowych klientów, którzy odpowiadają temu profilowi i angażuje ich przy wykorzystaniu produktów najlepiej odpowiadających przewidywanym przez system zainteresowaniom.

Według producenta CriteoCustomerAcquisition pomaga identyfikować i namierzać nowych klientów w oparciu o schematy ich działania w wyszukiwarkach i zainteresowania zakupowe, maksymalizować wskaźniki konwersji poprzez personalizowane rekomendacje produktów oraz optymalizować wydatki poniesione na reklamę i maksymalizować ROI, naliczając opłatę tylko wówczas kiedy klient zaangażuje się w kampanię.

Drugie z nowych narzędzi to CriteoAudienceMatch. Według producenta wykorzystując dane z systemów CRM lub DMP w celu precyzyjnego targetowania grup docelowych w sieci, przeglądarkach telefonów komórkowych i aplikacjach CriteoAudienceMatch dostarcza marketerom nowe narzędzie do ponownego zaangażowania ich klientów poprzez cechujące się szerokim dotarciem, płatne kampanie display.

Criteo zapowiada, że dodatkowo commerce marketerzy mogą wykorzystywać CriteoAudienceMatch do:
Szybkiej egzekucji efektywnych kosztowo, płatnych kampanii display, realizujących różne zestawy marketingowych scenariuszy, wliczając w to ponowne zaangażowanie nieaktywnych klientów, promocję ofert sezonowych, kampanii cross-sellingowych i innych.

Przeprowadzania kampanii angażujących klientów poprzez optymalizowane reklamy, balansowanie inspirowanych marką projektów i ad performance’u poprzez Kinetic Design.

Synchronizacji z rozwiązaniem CriteoDynamicRetargeting w celu zapewnienia kampaniom typu cross optymalizacji i atrybucji.

Criteo zastrzega że oba zaprezentowane przez firmę narzędzia znajdują się na razie w próbnej fazie beta. Produkty są obecnie dostępne na następujących rynkach: CriteoAudienceMatch na wszystkich rynkach z wyjątkiem Japonii, CriteoCustomerAcquisition w Stanach Zjednoczonych, Anglii, Francji i Niemczech.

Dołącz do dyskusji: Criteo wprowadza nowe narzędzia marketingowe CriteoCustomerAcquisition i CriteoAudienceMatch

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl