SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cushman & Wakefield z kampanią „Life Is What We Make It”

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield (CWK) rozpoczęła kampanię „Life Is What We Make It”, której celem jest zaprezentowanie wpływu jej współpracy z klientami w 60 krajach na ludzi, społeczności i planetę.

Kampania „Life Is What We Make It” wyraża przekonanie firmy Cushman & Wakefield o konieczności wspierania ludzi i klientów w osiąganiu celów w zakresie zmieniających się potrzeb związanych z miejscem pracy, a także w sferze ESG i innych.

W jej ramach Cushman & Wakefield pokazuje, w jaki sposób - we współpracy z klientami - sprawia, że nieruchomości komercyjne stają się zrównoważone, inkluzywne i wpływają na pracowników oraz osoby w nich przebywające.

- Nigdy wcześniej potrzeba wywierania znaczącego, pozytywnego wpływu nie była tak pilna jak dziś. Mimo iż jesteśmy liderem w sektorze usług w zakresie nieruchomości, nasi klienci wybierają nas do realizacji szerszego zestawu imperatywów biznesowych, które teraz słusznie obejmują cele związane z ESG i wpływem na społeczności. Nasza nowa kampania „Life Is What We Make It” jeszcze bardziej pokaże, w jaki sposób nieruchomości komercyjne nadal spełniają wymagania złożonego świata – komentuje Brad Kreiger, główny dyrektor marketingu i komunikacji w Cushman & Wakefield.

Kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych na całym świecie do końca 2023 r. z możliwością rozszerzenia jej w przyszłości na prasę i inne media reklamowe.

Dołącz do dyskusji: Cushman & Wakefield z kampanią „Life Is What We Make It”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl