SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Więcej energii na to co ważne" w kampanii firmy Energa (wideo)

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa dostawcy energii elektrycznej Energa. Zrealizowały ją agencja Apella, Propeller Film oraz zespół kreatywny Energi i Energi Obrotu.

W 30-sekundowym spocie reklamowym dowiadujemy się, czym jest energia. Dostawca przekonuje, że pojęcie to można interpretować szeroko, ponad ściśle określone fizyczne ramy. Energią jest zatem to, co napędza do działania, odwaga i "nauka płynąca z natury". To również radość ze spędzanych wspólnie chwil. "Więcej energii na to co ważne" - podsumowuje lektor w spocie.

W reklamie widzimy brand heros marki - pszczółkę, ognika i przewodnika. W niektórych ujęciach wykorzystano wizerunek koszykarzy reprezentacji Polski - Marcela Ponitki, Adama Łapety, Mikołaja Witlińskiego i Jakuba Garbacza, na co dzień grających w barwach Arki Gdynia. Zdjęcia do spotu realizowano m.in. w sali koncertowej im. W. Lutosławskiego w Warszawie, w Józefowie oraz w okolicy należącej do Grupy Energa elektrowni w Żydowie.

Spot emitowany jest w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, Polsat i TV Trwam). Emisje zaplanowano w prime time oraz w pasmach towarzyszących popularnym serialom i programom, jak np. „M jak miłość”. Można go również oglądać na kanale YouTube marki.

Komunikację uzupełnią reklamy w radiu, prasie oraz na plakatach w całym kraju.

Za przygotowanie koncepcji reklam, stworzenie bohaterów marki oraz realizację odpowiada zespół kreatywny Energi, Energi Obrotu, agencji reklamowej Apella oraz domu produkcyjnego Propeller Film. Spoty wyreżyserował Jakub Michalczuk.

Dołącz do dyskusji: "Więcej energii na to co ważne" w kampanii firmy Energa (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
UglyDuck
Bez wątpienia jedna z lepiej wyglądających reklam firm z branży energetycznej w ostatnim czasie. Przewaga innowacyjności z nowoczesnością zachęca. Bez żmudnego wciskania "weź więcej".
odpowiedź