SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dębowe Mocne: Na dobre rzeczy warto poczekać (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa piwa Dębowe Mocne. Akcję pod hasłem „Na dobre rzeczy warto poczekać” przygotowały firmy GPD Advertising, FilmWorks i Starcom.

Nowy spot reklamowy Dębowego Mocnego jest utrzymany w konwencji filmu kostiumowego. Dwóch bohaterów, którzy po kryjomu zakradają się do piwnicy arystokraty, zostaje przyłapanych przez gospodarza domu, ponieważ zbyt długo raczyli się piwem tej marki. Cała historia ma przewrotnie ilustrować hasło: „Na dobre rzeczy warto poczekać”.


Spot od 27 sierpnia jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz wybranych kanałach tematycznych.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, produkcją reklamy zajęła się firma FilmWorks, a media zaplanował dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Dębowe Mocne: Na dobre rzeczy warto poczekać (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
radekmac
scenariusz bez sensu, nie wiadomo po co ta konwencja kostiumowa, hasło bardzo trudno połączyć z tym co widzimy na ekranie - nazywać to kreacją to kiepski dowcip...
20 12
odpowiedź
User
Pablo
hasło zadziwiająco zbliżone do.... http://www.youtube.com/watch?v=1t4sdgvy-pk
20 12
odpowiedź
User
never2windy
Wszystko pieknie, tylko ze claim "Na dobre rzeczy warto poczekac" wyglada dziwnie znajomo... 12 lat temu oparta o ten koncept zostala reklama Guinessa: http://www.youtube.com/watch?v=zff9hVH3ptY
20 12
odpowiedź