SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ditel i pkt.pl ze wspólnym Działem Marketingu

Ditel S.A. i pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne mają wspólną koordynację Działu Marketingu. Osobami zarządzającymi wizerunkiem obu marek są Małgorzata Olszewska i Grzegorz Kudlak.

Połączenie ofert stało się możliwe w wyniku nabycia w czerwcu 2007 roku przez European Directories 100 proc. udziałów w pkt.pl i 100 proc. akcji Ditel w kwietniu 2008. Od dnia 1 lipca obie spółki należą do grupy EDSA.

Koordynacją, zarządzaniem, promocją obu marek (książka telefoniczna tel. oraz pkt.pl) na stanowisku dyrektora marketingu zajęła się Małgorzata Olszewska. Małgorzata Olszewska ze spółką Ditel związana jest od 2005 roku. Do tej pory zajmowała stanowisko kierownika marketingu. Wcześniej przez kilkanaście lat związana była z pkt.pl.

Stanowisko kierownika promocji, który zajmie się koordynacją działań marketingowych objął Grzegorz Kudlak, który pracuje dla marki tel. od 2006 roku. Wcześniej jako specjalista ds. promocji prowadził działania promocyjne dla pkt.pl.

We wrześniu 2008 ruszyła ogólnopolska kampania promująca wspólną ofertę sprzedażową i nowe publikacje branżowe spółek Ditel i pkt.pl. Reklamy dotyczące nowej oferty ukażą się w prasie regionalnej (Nowe Wiadomości Wałbrzyskie, Tygodnik Dzierżoniowski, Wiadomości Świdnickie, Tygodnik Podlaski), a w dalszej kolejności także w wybranych tytułach magazynów Wydawnictwa Murator (m.in. Miesięcznik Murator, Zbuduj Dom, Katalog Projekty Domów, Ogrzewanie, Kominki, Zrób to sam). Ponadto, w październiku na antenie Radia Zet oraz stacji lokalnych wystartuje emisja spotów radiowych. W ramach reklamy zewnętrznej od października billboardy pojawią się na ulicach największych miast.

Łącznie firmy Ditel i pkt.pl mają około 50 proc. udział w rynku yellow pages w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Ditel i pkt.pl ze wspólnym Działem Marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl