SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DJ Mag z Ad Meritum

Miesięcznik DJ Mag (MediaPlanet S.C.) dołączył do portfolio Ad Meritum, jako trzeci tytuł w grupie pism lifestylowych ("Hiro" i "Teraz Rock").

Ad Meritum zajmie się współpracą z domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi. Za pozyskiwanie reklam odpowiadać będzie Monika Kamińska specjalista ds. reklamy pism lifestylowych i studenckich. Obsługa branży muzycznej (m.in.:sklepy muzyczne, agencje koncertowej, wytwórnie fonograficzne) niezmiennie pozostaje po stronie wydawcy.

Polska edycja DJ Mag ukazuje się od grudnia 2007 roku w nakładzie 20 000 egz.

Dołącz do dyskusji: DJ Mag z Ad Meritum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl