SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DougFaberFamily dla Trascodent

DougFaberFamily realizuje pierwszą kampanię preparatu do walki z paradontozą - Trascodent (PF Jelfa SA).

To pierwsza kampania dla Trascodentu, który jest nowym produktem w portfolio Jelfy (od 2006 roku). Celem kampanii jest budowanie znajomości tego preparatu wśród osób zmagających się z chorobami przyzębia.

Kampania będzie widoczna w wąsko profilowanych magazynach hobbystycznych, które mają bardzo lojalnych czytelników, stanowiących grupę potencjalnych użytkowników Trascodentu. Tematem kampanii jest konkurs pod hasłem "Foto - Konkurs na zdrowych zasadach", oparty na przesłaniu: "to miejsce mi się uśmiecha". Najciekawsze zdjęcia zostaną nagrodzone zgodnie z tematyką danego pisma, np. kosiarka w "Działkowcu", lornetka w "Łowcy Polskim", a echosonda w "Wiadomościach Wędkarskich".

"Kampania dla Trascodentu świadczy o rosnącej aktywności marketingowej naszego Klienta i podkreśla też jego silne kompetencje w kategorii leków stomatologicznych." - mówi Monika Mielczarczyk, Client Service Director DFF.

Dołącz do dyskusji: DougFaberFamily dla Trascodent

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl