SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

EL2 promuje karty Halo

Agencja Marketingu Mobilnego przygotowała kolejny konkurs SMS-owy. Tym razem kartę oznaczoną symbolem Halo. Konkurs potrwa do końca kwietnia br.

Konkurs powstał z myślą o tych, którzy korzystają lub chcą korzystać z taniego i łatwego sposobu komunikacji. Użytkownicy kart Halo nie wiedzą, co oznacza comiesięczne płacenie abonamentu telefonicznego, gdyż dokładnie kontrolują swoje wydatki wybierając karty o różnorodnych nominałach. Co więcej, karty umożliwiają nie tylko połączenia z aparatów telefonicznych usytuowanych na terenach miast, użytkownik może dzwonić z telefonu domowego czy też komórkowego, a jakość połączeń będzie wciąż na wysokim poziomie. Powszechność zastosowania, niskie koszty, a także szeroka sieć dystrybucji kart - m.in. wszystkie punkty sprzedaży prasy w Polsce - sprawiają, iż produkt ten cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

Teraz oprócz zakupu karty HALO, jego użytkownicy mogą otrzymać wartość dodaną w postaci atrakcyjnych nagród: odtwarzacz DVD, czy też wysokiej klasy telewizor. A to za sprawą konkursu SMS-owego przygotowanego we współpracy z Agencją Marketingu Mobilnego EL2, odpowiedzią za całość działań: począwszy od opracowania mechaniki, po obsługę komunikacji z zastosowaniem telefonu komórkowego.
"Karty Halo cieszą się popularnością wśród osób korzystających z łatwego i taniego sposobu komunikacji. Jednak znajomość produktu jest jeszcze niewielka. Poprzez zastosowanie narzędzi marketingu mobilnego chcemy nie tylko zwiększyć znajomość marki, promować sam produkt, ale także zwiększyć jego sprzedaż" - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. "Postawiliśmy na jedną kartę - opatrzoną symbolem Halo, ale mamy wiele asów w rękawie, dostosowanych do potrzeb różnych klientów" - dodaje Andrzej Ziemiński.

"Konkurs z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego to nasz nowy pomysł na promowanie kart HALO. Nie boimy się wyzwań i nowych technologii, do których wiele firm podchodzi jeszcze sceptycznie. Jesteśmy pewni naszej decyzji, tym bardziej, że działania powierzyliśmy w ręce prawdziwych specjalistów" - mówi Ahmed Hadib, Prezes Halo Sp. z o.o.

Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać SMS-a o treści "Halo" wraz z ostatnimi pięcioma cyframi kodu PIN umieszczonego pod zdrapką na karcie na nr 7116.( na przykład: Halo 12345). Po przesłaniu SMS-a uczestnik otrzyma komunikat powitalny z informacją o przystąpieniu do konkursu. Zwycięzcami zostaną osoby, które zakupiły karty o największej łącznej wartości i wysłały SMS-em kody, potwierdzające ich zakup.

Dołącz do dyskusji: EL2 promuje karty Halo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl