SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Walk tworzy komórkę kreatywną Endless by Walk. Na jej czele Tomasz Dembiński

W grupie marketingowej Walk powstała nowa struktura Endless by Walk, specjalizująca się w obsłudze kreatywnej. Komórka kierowana jest przez zespól liderów.

Endless by Walk ma oferować rozwiązania strategiczne i kreatywne, tworzone przez specjalistów z różnych części świata, dobieranych do projektów na podstawie umiejętności i doświadczeń.

Nowa komórka specjalizuje się w tworzeniu strategii kreatywnych oraz projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych głównie dla klientów, którzy swoje produkty bądź usługi komunikują za granicą. Ponadto dla firm z obcojęzycznymi zarządami działających w Polsce a przede wszystkim tych, których interesują pomysły, doświadczenia i know-how twórców na co dzień pracujących na wielu różnych rynkach.

Spółka zapewnia obsługę klientów zarówno w języku polskim, jak i angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim oraz włoskim.

Tomasz Dembiński CEO Endless by Walk

Endless by Walk nie ma dyrektora kreatywnego - funkcję tę zastąpiono zespołem liderów, którzy - jak podano w komunikacie - mają "czuwać nad jakością i usprawniają pracę z zespołami obcojęzycznymi".

Na czele nowo powstałej spółki stoi Tomasz Dembiński (pełniący również funkcję CEO Walk Creative), a za kontakty z klientami odpowiada Angelika Kobylarz - client service director z wieloletnim stażem w marketingu i zarządzaniu zespołami.

- Tworzenie nowego biznesu w tak skomplikowanych czasach mogłoby się wydawać pewnego rodzaju szaleństwem. Jednak technologia w ostatnich miesiącach zapewniła nam komunikację niemal z każdym zakątkiem na ziemi oraz błyskawiczny przepływ informacji, doświadczeń i pomysłów. Pandemia ośmieliła wszystkich by w pełni z niej korzystać. Możliwości, które dostrzegliśmy stały się dla nas naturalnym katalizatorem do poszerzenia oferty działań reklamowych - komentuje Tomasz Dembiński, CEO Endless by Walk oraz Walk Creative. - Zespoły Walk Creative oraz Endless by Walk działają niezależnie - dodaje.  

W skład zespołu liderów kreatywnych wchodzą: Daniel Kaufman - amerykański reżyser filmowy (Married Young / Listen to grandpa Andy Ling) i reklamowy (między innymi: Budweiser USA / NHL / XBOX /Toyota USA); Franciszek Toeplitz - copywriter i dyrektor kreatywny z ponad 15-letnim doświadczeniem; Katarzyna Mardeusz-Karpińska - art director z prawie 10-letnim stażem. Mardeusz-Karpińska jest odpowiedzialna między innymi za współpracę z twórcami z krajów hiszpańskojęzycznych.

Dołącz do dyskusji: Grupa Walk tworzy komórkę kreatywną Endless by Walk. Na jej czele Tomasz Dembiński

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
End by Walk
Godny zawodnik na czele! Oby kontynuował nieustające pasmo sukcesów!
0 0
odpowiedź
User
.
niewiarygodnie zabawny news.
0 0
odpowiedź
User
Ala
dobre!
0 0
odpowiedź