SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ergo Hestia reklamuje się w przewodnikach turystycznych

Ergo Hestia rozpoczęła kampanię reklamową prowadzoną w przewodnikach turystycznych z serii Michelin i Bezdroża. Akcja wykorzystuje różne formy promocji.

W ramach kampanii reklamowej Ergo Hestii prowadzonej w przewodnikach turystycznych z serii Michelin i Bezdroża logo ubezpieczyciela znajduje się na ich okładkach oraz dołączanych do nich zakładkach, a szczegółowe oferty są promowane w środku tych publikacji. - Odpowiada nam docelowa grupa odbiorców poszczególnych serii: z jednej strony to młodzi podróżnicy otwarci na świat, a z drugiej zamożni i przezorni ludzie - argumentuje Wojciech Makać, zastępca dyrektora biura marketingu STU Ergo Hestia. - Przewodniki turystyczne mają zapewniać bezpieczeństwo, prowadzić za rękę i radzić , a takie same zadania stoją przed ubezpieczycielami, więc co-branding jest więc uzasadniony - dodaje.

ergohestia

Akcja do końca roku obejmie ponad 200 tys. egz. przewodników Michelin i Bezdroża. Kreację kampanii przygotowało biuro marketingu Ergo Hestii.

Dołącz do dyskusji: Ergo Hestia reklamuje się w przewodnikach turystycznych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl