Ergo Hestia reklamuje się w przewodnikach turystycznych
Ergo Hestia rozpoczęła kampanię reklamową prowadzoną w przewodnikach turystycznych z serii Michelin i Bezdroża. Akcja wykorzystuje różne formy promocji.
W ramach kampanii reklamowej Ergo Hestii prowadzonej w przewodnikach turystycznych z serii Michelin i Bezdroża logo ubezpieczyciela znajduje się na ich okładkach oraz dołączanych do nich zakładkach, a szczegółowe oferty są promowane w środku tych publikacji. - Odpowiada nam docelowa grupa odbiorców poszczególnych serii: z jednej strony to młodzi podróżnicy otwarci na świat, a z drugiej zamożni i przezorni ludzie - argumentuje Wojciech Makać, zastępca dyrektora biura marketingu STU Ergo Hestia. - Przewodniki turystyczne mają zapewniać bezpieczeństwo, prowadzić za rękę i radzić , a takie same zadania stoją przed ubezpieczycielami, więc co-branding jest więc uzasadniony - dodaje.
Akcja do końca roku obejmie ponad 200 tys. egz. przewodników Michelin i Bezdroża. Kreację kampanii przygotowało biuro marketingu Ergo Hestii.
Dołącz do dyskusji: Ergo Hestia reklamuje się w przewodnikach turystycznych