SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Film Lions dla Dove

Kampania Dove tryumfatorem tegorocznej 54. edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions.

- Stworzyliśmy ten film, żeby pokazać w jaki sposób wizerunek kobiety jest obiektem manipulacji w dzisiejszych mediach. Naszym celem było sprowokowanie dyskusji na temat promocji naturalnego kobiecego piękna, a tym samym zachęcenie do odwiedzenia strony internetowej www.campaignforrealbeauty.com, poświęconej temu zagadnieniu - pisał w komunikacie wykonawca, agencja Ogilvy & Mather z Toronto.

W ponadminutowym filmie "Evolution", który nigdy nie nadano telewizji, dostępnym jedynie w sieci, na oczach widzów, za sprawą sztabu stylistów, wizażystów, grafików komputerowych, dokonuje się metamorfoza modelki przeciętnej urody, w billboardowe bóstwo. Film przygotowany dla kosmetyków Dove jest kontynuacją rozpoczętej kilka lat temu kampanii propagującej naturalne piękno. Do tej pory w reklamach Dove widzieliśmy m.in. modelki o zaokrąglonych kształtach. Spot Dove jest bezapelacyjnych zwycięzcą tegorocznego Cannes Lions. Oprócz głównej nagrody, tryumfował też w kategorii Cyber, czyli kampanii internetowych.

Grand Prix w kategorii Titanium honorującej nowatorskie i niepowtarzalne pomysły w podejściu do konsumenta, przypadł agencji Crispin Porter + Bogusky ze Stanów Zjednoczonych za kampanię Xbox King Games dla sieci Burger King. Stworzono grę komputerową na konsolę gier wideo Xbox Microsoftu, gdzie postacie znane z reklamówek Burger Kinga lansowały produkty tejże sieci. Gra zdobyła wielką popularność. W ciągi 5 tygodni sprzedała się w nakładzie 2,4 mln egzemplarzy i była jedną z trzech najchętniej kupowanych gier na Xboxa w całej jego historii.

http://www.canneslionslive.com/titanium/

Integrated Grand Prix otrzymała Vegalmosponce Buenos Aires za "Axe 3". Wyprodukowano dwa zapachy dezodorantu Axe, który po zmieszaniu tworzy nowy zapach.

Jedynym polskim zwycięzcą tegorocznego Cannes jest agencja Arc Warsaw (Leo Burnett Group) - zdobywca dwóch brązowych Lwów, pierwszego w kategorii Cyber za kampanię internetową "Before You Enter - Wear Condoms", przygotowaną dla Krajowego Centrum ds. AIDS

http://www.canneslionslive.com/cyber/win_4_3_01173.htm

oraz statuetkę przyznaną młodym kreatywnym za reklamę internetową na rzecz promowania sportu wśród dzieci w Afryce.

http://www.canneslionslive.com/yc/?medium=CYBER

http://www.canneslionslive.com/titanium/win_1_1_00060.htm

Dołącz do dyskusji: Film Lions dla Dove

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl