SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ford Focus reklamowany jako „więcej niż tylko samochód”

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa nowego Forda Focusa. Akcję przygotowały agencja reklamowa Ogilvy Action i dom mediowy Mindshare.

Prowadzona obecnie kampania Forda Focusa ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Przede wszystkim akcja podkreśla, że samochód ten jest obecnie dostępny w ofercie kredytowej 50/50 już za 28,2 tys. zł. Kampania - prowadzona pod hasłem „Nowy Ford Focus: więcej niż tylko samochód” - jest skierowana zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i klientów biznesowych.

Akcja reklamowa - zaplanowana do połowy października - obejmuje telewizję i radio (stacje ogólnopolskie), prasę (magazyny kolorowe) oraz outdoor (billboardy). Kreacją i adaptacją na potrzeby kampanii zajęła się agencja Ogilvy Action, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Ford Focus reklamowany jako „więcej niż tylko samochód”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl