Gadka Szmatka z Superprzyjacielem - kampania promocyjna oferty 36i6
Kilka dni temu wystartowała niestandardowa kampania promocyjna młodzieżowej oferty na kartę 36i6 w serwisie społecznościowym MojaGeneracja.pl. Użytkownicy serwisu mają możliwość połączenia się w pary Superprzyjaciół na 24 godziny.
Kampania jest wirtualnym odzwierciedleniem oferty 36i6 "Gadka Szmatka". Zakłada ona nielimitowane rozmowy z wybraną osobą przez 24 godziny. Na analogicznych zasadach opiera się akcja w MojejGeneracji.pl - użytkownik wybiera jedną osobę, z którą na 24 godziny łączy się w parę, uzyskując przy tym dodatkowe funkcjonalności.
Przez dwa tygodnie trwania kampanii użytkownicy Mojej Generacji mogą połączyć się w parę Superprzyjaciół z wybranym przez siebie użytkownikiem. Połączona na dobę para otrzymuje zmieniony wygląd swoich profili oraz możliwość wzajemnego dodania wpisu do swych blogów lub wstawienia zdjęć do galerii, a także przyznania sobie tzw. Mega Plusa.
Także strona główna serwisu została zaadaptowana - pojawiła się na niej niestandardowa, spersonalizowana reklama wyświetlająca awatar i nick zalogowanego użytkownika oraz jednego z jego znajomych.
Kampanię zaplanował dom mediowy Universal McCann, za część graficzną odpowiada agencja Point of View, a całość zaimplementował zespół programistów GG.
Dołącz do dyskusji: Gadka Szmatka z Superprzyjacielem - kampania promocyjna oferty 36i6