Gardłowy magik reklamuje Tantum Lemon (wideo)
W prasie i telewizji trwa kampania reklamowa wprowadzająca markę Tantum Lemon. W animowanym spocie pastylki o smaku cytrynowym promuje magik.
Rozpoczęta 5 stycznia kampania reklamowa Tantum Verde promuje trzy produkty tej marki: spray, pastylki miętowe oraz wprowadzane na polski rynek pastylki cytrynowe Tantum Lemon. Kreacja przekazu wykorzystywanego w prasie i telewizji opiera się na animacji 3D inspirowanej twórczością reżysera Tima Burtona. W spocie występuje się magik, który wewnątrz gardła symbolicznie usuwa zagrażające mu czynniki.
Akcja prowadzona jednocześnie w kilku krajach europejskich
(m.in. Bułgarii, Rumunii, Austrii i na Węgrzech) obejmuje w Polsce
telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4 i stacje tematyczne z
grupy At Media) i prasę ('Lekarz Rodzinny', 'Medical Tribune',
'Manager Apteki', 'Medycyna Praktyczna', 'Medycyna po
Dyplomie').
Kreację kampanii zaplanowanej do 5 marca przygotowała agencja
reklamowa Schulz, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom
mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Gardłowy magik reklamuje Tantum Lemon (wideo)