SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gdańsk, Gdynia i Sopot: Potrójne emocje - jedno Trójmiasto (wideo)

Pod hasłem "Potrójne emocje - jedno Trójmiasto" będzie w kwietniu prowadzona wspólna kampania reklamowa Gdańska, Gdyni i Sopotu. Natomiast w miniony weekend miasta promowały się w skandynawskiej prasie.

W połowie kwietnia rozpocznie się wspólna kampania reklamowa Gdańska, Gdyni i Sopotu. Miasta będą promować w niej swoje atrakcje turystyczne oraz poświęconą im stronę internetową 3miasto.pl, która ruszy 17 kwietnia. Wykorzystywany w akcji spot w dynamicznej stylistyce prezentuje te walory pod hasłem "Potrójne emocje - jedno Trójmiasto". - Wydaje nam się, że w tym roku mniej rodaków niż zwykle wyjedzie na wczasy za granicę, dlatego chcemy ich namówić, by letnie urlopy spędzili właśnie na Pomorzu - uzasadnia Paweł Orłowski, zastępca prezydenta Sopotu.




Akcja reklamowa Trójmiasta i całego Pomorza będzie prowadzona w stacjach grupy TVN (450 emisji) oraz na plakatach w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy, Szczecinie i na Śląsku.

Tymczasem w miniony weekend miasta promowały się w 8-stronnicowym dodatku do gazet "Dagens Nyheter" (ukazującej się w Sztokholmie) i "Aftenposten" (wychodzącej w Oslo). Broszura, przygotowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną, prezentuje konkretne atrakcje turystyczne Gdańska, Gdyni i Sopotu.

trojmiasto

W ramach promocji Trójmiasta i Pomorza autostradzie A1 - na jej całej długości - zostanie nadana nazwa Autostrada Bursztynowa. Z inicjatywy pomorskiego samorządu przy drodze staną totemy, które będą o tym informować.

Dołącz do dyskusji: Gdańsk, Gdynia i Sopot: Potrójne emocje - jedno Trójmiasto (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl